Waarom telen en eten we niet meer veldbonen? Interessante reportage van NRC over de vele voordelen van de veldboon. Zie ook de NOOT onderaan.
Ben jij fan van bonen? Hier wel, en struikboontjes zijn inderdaad ook makkelijk zelf te telen.** zie ook NOOT hieronder