‘Vliegende ratten’ … ‘Invasieve exoot’. ‘Weinig nut in de voedselketen’ … Alsof een dier geen waarde heeft omdat het een exoot is en enkel maar…
Wanneer dieren gebruikt worden voor vermaak, gaat het onverbiddelijk ooit wel eens mis. Want het moet opbrengen, en dan worden ook risico’s genomen. 🕊🕊