Waarom telen en eten we niet meer veldbonen? Interessante reportage van NRC over de vele voordelen van de veldboon. Zie ook de NOOT onderaan.
The Protein Brewery maakt eiwitten met behulp van fermentatie: met schimmels in een kweekvat die groeien op alles waar suiker in zit. Zie ook NOOT…
Ben jij fan van bonen? Hier wel, en struikboontjes zijn inderdaad ook makkelijk zelf te telen.** zie ook NOOT hieronder